Ingineria și Management Afacerilor Agricole – Învățământ la ZI

ADMITERE 2024

IMAA - ZI

Modalitatea de admitere

Admiterea se realizează prin înscrierea dosarului de admitere.

Înscrierea dosarului de admitere se realizează online, la adresa https://admitere.usamv.ro, urmând pașii detaliați pe platformă. Pentru sprijin în parcurgerea pașilor de admitere, ne puteți contacta prin:

Ce loc pot obține?

Numărul total de locuri pentru anul universitar 2024-2025 în cadrul Filialei Slatina este de 100 de locuri.

Există două tipuri de locuri: loc finanțat de bugetul de stat (loc bugetat) și loc cu taxă.

Obținerea unui loc bugetat este stabilită prin ordinea descrescătoare a mediilor de admitere.

Studenții pot glisa după fiecare an universitar pe un loc bugetat sau la taxă, în funcție de rezultatele obținute.

0 locuri buget

Candidații care ocupă un loc cu taxă nu vor trebui să plătească o taxă de studii pentru anul universitar în care au obținut locul bugetat.

0 locuri taxă

Candidații care ocupă un loc cu taxă vor trebui să plătească o taxă de studii de 3500 de lei pentru anul universitar în care au obținut locul cu taxă.

Criterii

Calculul mediei pentru admitere se realizează luând în calcul media generală a candidatului la examenul de Bacalaureat și nota / media unei probe la alegere desfășurată în cadrul examenului de Bacalaureat, dintre următoarele discipline: limba română/limba maternă, matematică, chimie, biologie (biologie vegetală și animală, anatomie și fiziologie umană, genetică și ecologie umană) sau geografie.

70%

Media de bacalaureat

30%

Nota / media probei la alegere

la alegerea candidatului la una din probele de bacalaureat: limba română / limba maternă, matematică, chimie, biologie (biologie vegetală și animală, anatomie și fiziologie umană, genetică și ecologie umană) sau geografie..

Documente necesare

Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele documente:
- Diploma de bacalaureat sau adeverinţa (în original sau copie)
- Foaia matricolă (în original sau copie)
- Certificat naștere (copie)
- Certificat căsătorie (dacă este cazul, copie)
- CI / BI (copie)
- 4 fotografii tip buletin (original)
- Adeverință medicală (original)
- Chitanța plății taxei de înscriere (original)

Diplomă de bacalaureat

în original sau copie

Foaie matricolă

în original sau copie

Certificat de naștere

copie

Certificat de căsătorie

copie, după caz

CI / BI

copie

4 fotografii

în original

Adeverință medicală

în original

Chitanța plății taxei de înscriere

în original

Calendarul admiterii

Sesiunea IULIE 2024

8 iulie
2024
Prima zi de înscrieri

Începe perioada de înscriere, în care se pot depune dosare de admitere și se susține proba de interviu.

26 iulie
2024
Ultima zi de înscrieri

Se finalizează perioada de înscriere.

29 iulie
2024
Afișarea primelor rezultate

Se anunță rezultatele inițiale ale admiterii.

29 iulie
2024
Confirmarea locurilor

Începe perioada în care candidații admiși plătesc taxa de înscriere și prima tranșă a taxei de înmatriculare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă).

2 august
2024
Confirmarea locurilor

Se finalizează perioada în care candidații admiși plătesc taxa de înscriere și prima tranșă a taxei de înmatriculare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă).

7 august
2024
Afișarea rezultatelor finale

Se afișează rezultatele finale ale admiterii.

Sesiunea SEPTEMBRIE 2024

În perioada 8 august – 20 septembrie 2024, se va organiza a doua sesiune de admitere, pentru locurile rămase neocupate în sesiunea din luna iulie.

Cum mă înscriu?

Taxe necesare

0 lei buget + taxă

Taxa de înscriere

0 lei buget + taxă

Taxa de înmatriculare

0 lei taxă

Prima tranșă a taxei de studii

0 lei taxă

Taxa de studii

Taxa de înscriere se achită de către toți candidații în momentul în care se realizează înscrierea.

Taxa de înmatriculare se achită de către toți candidații în momentul confirmării locului, după afișarea primelor rezultate.

Prima tranșă a taxei de studii se achită doar de către candidații care au fost distribuiți pe un loc la taxă, după afișarea primelor rezultate.

Taxa de studii se achită doar de către candidații care au fost distribuiți pe un loc la taxă, eșalonat pe perioada întregului an universitar.

Am nevoie de ajutor suplimentar pentru înscriere

Sunt prea multe informații sau pur și simplu nu știi ce trebuie făcut mai departe?

Nu e nicio problemă!

Suntem aici pentru tine!

Ne poți contacta oricând prin intermediul următoarelor mijloace:

0249 435 953

Secretariatul Filialei Slatina a Facultății de Management și Dezvoltare Rurală

management.slatina@gmail.com

Adresa de e-mail a Filialei Slatina a Facultății de Management și Dezvoltare Rurală

@filiala.slatina

Pagina de Instagram a Filialei

Sari la conținut